سفارش تبلیغ
صبا ویژن

fasert

صفحه خانگی پارسی یار درباره

شلوار مردانه

    نظر

هر آن چه که باید در ست کردن شلوار رنگی مردانه بدانید

شلوار مردانه رنگی همواره اهمیت ویژه ای در میان پوشاک آقایان داشته و دارد. چرا که علیرغم کارکرد و ظاهر یکسان تفاوت های بسیاری در میان آن ها وجود دارد. از آنجایی که شلوار نقش مهمی در تیپ و استایل مردانه دارد انتخاب یک شلوار مردانه رنگی میتواند جذابیت و خوش استایلی شما را تضمین کند. ما اینجاییم تا در انتخاب درست یک شلوار رنگی مردانه شما را همراهی کنیم. پس افتخار همراهی خود را به ما بدهید.

 

چرا شلوار رنگی مردانه یک انتخاب عالی محسوب میشود؟

شما با استفاده از شلوار مردانه رنگی میتوانید انتخاب های متنوع تری برای ست کردن داشته باشید .

رنگ ها باعث جذابیت و چشم گیری بیشتر لباس ها میشوند . از این رو شما با پوشیدن لباس های رنگی مانند شلوارمردانه رنگی چندین قدم از دیگران در ساخت استایل زیبا و جذاب مردانه جلوتر خواهید بود 

هم چنین شلوارمردانه رنگی میتوانند باعث کمتر جذب شدن نور و گرما شده و تحمل گرما را برای شما آسان کند.

 

شلوار رنگی مردانه را چگونه ست کنیم؟

اگر جزء افرادی هستید که به تازگی قصد پوشیدن لباس های رنگی مردانه را دارید پیشنهاد ما این است که ابتدا بر روی یک لباس فوکوس کنید .

به عنوان مثال ابتدا با یک شلوارمردانه رنگی شروع کنید سپس به سراغ لباس های دیگر مانند پیراهن یا کت بروید . به عنوان مثال اگر کت سبز یشمی انتخاب میکنید بهتر است یک تی شرت سفید طرح دار به همراه یک شلوار طوسی بپوشید .

بهترین زمان برای شروع به رنگی رنگی لباس پوشیدن روز ها گرم و آفتابی بهار و تابستان است . لذا نیاز نیست در این فصل ها از لباس های ست استفاده کنید .

برای ترکیب لباس ها کافی است آیتمهای اصلی لباس خود را انتخاب کنید و سپس مدل ها و طرح ها و رنگ ها را با یکدیگر ست کنید . 

منبع:شلوارهای رنگی مردانه چه تغییری در استایل شما ایجاد میکنند؟

 

چرا شلوار های رنگی مردانه ؟

طبق  آمار رنگ های مشکی خاکی و تیره حدود معادل 84 درصد از کمد آقایان را به خود اختصاص داده اند. با استفاده از شلوارمردانه رنگی میتوانید گزینه های متنوع تری برای ست کردن داشته باشید .

 شما با پوشیدن لباس های رنگی مانند شلوار مردانه رنگی چندین قدم از دیگران در ساخت استایل زیبا و جذاب مردانه جلوتر خواهید بود و مورد توجه دیگران قرار خواهید گرفت .

منبع: شلوار مردانه رنگی: عضو جدید استایل شما

در مثالی در ادامه بهتر توضیح خواهیم داد

اگر یک شلوار به رنگ زرشکی یا بادمجانی انتخاب کرده اید برای پیراهن باید از رنگ سرمه ای یا آبی استفاده کنید . اما اگر نخواهید از رنگ سرمه ای در تناژهای روشن نیز استفاده کنید پیشنهاد میکنیم یک پیراهن کزوال سفید مردانه بپوشید و روی آن یک کت سرمه ای روشن یا آبی بپوشید تا ترکیب متضادی بیافرینید .

 

اگر تاکنون تصور میکرده اید که شلوار های رنگی مخصوص و مختص استایل های غیر رسمی یا روزمره است باید بگوییم که این تصور شما کاملا اشتباه است . برخلاف آنچه همه ما تصور میکردیم باید بگوییم که این شلوار ها برای مراسم ها و میهمانی های رسمی نیز مناسب است . شما میتوانید شلوار رنگی منتخب خود را با انواع کت ها ، اکسسوری ها ، کفش ها و پیراهن ها ست کنید . البته نلاگفته نماند که این شلوار های رنگی مردانه را میتوانید با آیتم های رسمی دیگر ست کنید به این شرط که آیتم های دیگر از رنگ خنثی باشند .

 

منبع:رزبلاگ